Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ

Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів 

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН № 1154 від 27.08.2019)

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ

 Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів

 Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

 Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

 Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Немає коментарів:

Дописати коментар